3.9.06

Eg lengtar, å, som eg lengtar, men akkurat no kan eg ikkje seia kva det er,
eller kanskje eg kan,
men eg vil ikkje - for her sit eg, midt i noko eg ikkje veit kva er. Og det er ikkje noko stort, men det er slett ikkje lite; eg er langt vekke og eg er midt i det

eg har ikkje noko å seia
og det er slik livet er og somme stunder tek det ein med djupare enn vatn kan gå. kva er så livet? Livet er det ein vil, det er
akkurat
det ein vil og likevel sit eg visst utan ord
alltid

livet er noko skrøpeleg, men det er slett ikkje kjøpt på ikea eller nille
vel? det kan fyllast med så mykje; kan det tømast? har det kantar og kvar er dei? kvar er kantane, kvar er eg

12 Comments:

Blogger Ingvild said...

eg veit ikkje kor du er, men eg har vore der eg og..

07 september, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hei Shnuppo!
Nille har da ikkje so mykje skrøpela då! Hugsa på at eg jobba på Nille, Nille e ein fin butikk da vettu! Bedre kvalitet enn følk ana:) hehehehehehehehehe!!! Håpa du kosa deg nede i varmen, her e da kaldt og jæ..bip..ig!

07 september, 2006  
Blogger Veronica said...

Cry Baby er ein herlig Johnny Depp film som meg om May digge:) den må du se
*peace babe*

17 september, 2006  
Anonymous Anonym said...

ting frå ikea er ikkje fullt så skrøpelege som dei hadde rykte på seg for å vere på 90-talet.. nille derimot held same skrøpelege standard. trur eg. har ikkje vore der sidan 90-talet. Eg set det inn i eit tidperspektiv for å verke meir vaksen, moden og klok.. og kanskje litt intelektuell sidan eg har ei fantastisk evne til å syne fram mi evne til å kunne reflektere over kvalitet og kvantitet. (thea er trøtt og har ikkje snakka med nokon på fleire timar. difor dett våset)

24 september, 2006  
Anonymous Anonym said...

Nille har fått opp standaren på mange varer, mykje av da Nille selge blir solgt i andre dyrare butikka dobbelt so dyrt. Me selge f.eks bratz dukkana so e veldig populære blandt barn no. Vis du ikkje har vøre dar sio 90 talle e da på tie å sjekka da ut på nytt!

02 oktober, 2006  
Anonymous Anonym said...

Eg har hørt noken seie at "Livet er en fin plass", en godt sitat bare det at noen ganger er det ikje sant i det heile tatt.

04 oktober, 2006  
Blogger benedikto said...

Eg meinte ikkje å seia noko stygt om Nille, Randi! Tykkjer det er ein fin butikk, eg!!!!!

så unnskyld......

11 oktober, 2006  
Anonymous Anonym said...

Siste kommentaren min va te ho dar Thea! Ikkje nåke å unnskylda! Har ikkje sagt nåke stygt du om Nille:) Grei butikk da, men syns eg kunne få jobba meir enn 4 tima om veko!

13 oktober, 2006  
Anonymous Anonym said...

Thea! Ikke ment som krangel, bare litt opplysning! Fikk beskjed eg hørtes aggressiv ut, d har ikke vært min mening!

22 oktober, 2006  
Blogger benedikto said...

kva skjer?

23 oktober, 2006  
Anonymous Anonym said...

Fekk bere litt kjeft av Tonemora bere! hehe!

06 november, 2006  
Blogger Hannah Eline said...

du er vakker.. uansett hva du skriver, om det er tull eller ikke, jeg pleier ikke kunne se det uansett, er det vakkert.. vær så snill å skriv en bok til meg og lk, med dine ord i. DINE ORD, de er de vakreste.

21 januar, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home