14.5.07

små rørsler i verda

å -

eg er litt redd akkurat no

men eg har Sondre Lerche her med meg;
"oh, this could be magic after all..." Kva? Meg og deg? meg og kven?
og eg har datamaskina som varmar handledda mine
ikkje at det hjelper meg så mykje når det eg eigentleg skulle varma fingrane, augo og hovudet på, er referat, samandrag og informasjon om ein del ulike organisasjonar som skal på arbeidsutval i morgon tidleg klokka 09.00
saman med meg
kor lita kan ein klara å gjera seg i eit møtelokale, skal tru
skyene har minst tjue ulike fargar akkurat no
i går fekk eg ikkje sova før eg hadde gløtta på gardina så eg vart mindre åleine, og akkurat der i gløtten var den største stjerna på heile himmelen, sånn sett frå jorda; kanskje den einaste i går natt, kva veit vel eg?
eg falda hendene

1 Comments:

Blogger Snøsokk said...

Det er så pent når du skriv

26 mai, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home