6.8.06

du og eg

eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du
eg og du eg og du eg og du
eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du
eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du eg og du
eg og du
eg og du
eg
, du og ein kriblande avstand som liksom ikkje er der sjølv om ein ikkje torer å bryta den og som ligg mellom oss og får eit hjarte til å seia til beina at det går ikkje an å gå

3 Comments:

Blogger silje said...

ai! fint!

06 august, 2006  
Blogger ingfrajels said...

Ah. Du får liksom sagt d. Takk. Du e flink! Eg beundrar..

06 august, 2006  
Blogger Gunhild Marie said...

du, eg skjønte ikkje kommentaren din til meg! var det nokon meining i den som eg burde skjøna og deretter svara på?

07 august, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home